OBOS blir Miniøyas generalpartner
Miniøya og vårt publikum har vært gjennom noen tøffe år. Vår gjennomsnittspublikummer er 5,5 år og har levd en stor andel av livet i en pandemi med få muligheter til å oppleve kultur. Derfor er vi utrolig glade for at OBOS ser verdien i å sponse kulturopplevelser for barn og unge - slik at vi igjen kan tilby barna den kvaliteten de fortjener.
Foto: Bård Gundersen
Helt siden 2013 har OBOS-medlemmer hatt anledning til å kjøpe rabatterte billetter til Miniøya, og siden 2017 har OBOS presentert en egen scene på festivalen med en spesialprodusert forestilling fra Nationaltheatret. Nå styrkes samarbeidet ytterligere med en 3-årig generalsponsoravtale.
Et godt sted å bo handler om mer enn selve boligen, derfor har OBOS som mål å også bidra til livet mellom husene. De ser viktigheten av et rikt kulturliv og vil skape verdier gjennom å utøve samfunnsansvar. De tar miljø og bærekraft på alvor og er mer opptatt av kvaliteten på publikumsopplevelsen enn giveaways i park. Dette gjør OBOS til den perfekte generalpartneren for Miniøya.
Sammen med OBOS skal Miniøya gjøre tidenes comeback i 2022!